Eloo005 bence önce nem ölçer al. Çünkü bende önce hava nemlendirci aldım. Sonra nem ölçer aldım. Ama içerinin nemi hep idealdi. O yüzden pek kullanamadık. Öylece duruyor. Yaşadığın şehire göre değişiyor sanırım, adanadayım ben zaten nemli bi şehir. Nem düşmüyor ki kullanalım😄 odanın nemi düşükse ihtiyaç tabi o ayrı