Merhaba anneler. Kızım 29 aylık dün kakasında şerit gibi parlak kan lekesi gördüm. Bildiğimiz herhangi bişeye alerjisi yok alerji testi de yapılmıştı 2 yaşında onda da cıkmadı. Kakası da sertti biraz. Kabız olmuş. Az önce de anne kaka geldi dedi ama yapmadı. Korkuyorum acıyacak korkusuyla tutuyor mu diye ama nereye kadar tutacak. Bu kabızlığını hemen çözecek neler verebilirim? Sulu gıda bol su vs dünden beri arttırdık ancak hemen etki gösterecek önerileriniz var mıdır?