Saçlarım sarı ve çok seviyorum. Kapalıyım. Ama artık bi bakım yaptırıp gürleşmesini ve dolgun durmasını istiyorum. Boyalı saçtan sonra cila atılıyo mesela öyle bi duruş istiyorum. Alnım biraz kapansın istiyorum. Kahkül bıraktım bi ara onuda kendim kesmiştim ama güzel olmadı. Evde bakımlı olmayı çok severim. Bazen düzleştiriyorum saçımı bazen farklı modeller yapıyorum. Boyasız saça hangi işlemler yapılıyo hiçbir bilgim yok bu konularda. Hayatımda hiç saçıma boya değmemiştir mesela. Kuaförede nadir gidiyorum kırığım fln yok çok fazla ben evde bakıyorum zaten saçlarıma ama sanki profesyonel bi bakım yaptırma zamanım geldi gibi geliyo. Önerilerinizi bekliyorum😘