KaptanMarvel
Ben yumurta alerjisinden şüphelendiğim için yaptırmadım. Hatta yumurta beyazına da erken başladık bu sebeple , herhangi bir alerji göstermiyor yerken. Kan tahlili bakıldı alerji değeri yüksek çıktığı için doktor 1 yaşında yapılmasını uygun gördü. Ama kan değeri tek başına birşey ifade etmiyormuş asıl önemli olan klinik tabloymuş , hergün 1 tam yumurta yiyor 10 aylıktan beri bir sıkıntısı olmadı. 1 yaşında da aşıyı üniversite hastanesinde yaptık alerji riski olduğu için sağlık ocağı alerjisi yoktur diye kâğıt istedi, o nedenle biz de üniversitede gözlem altında yaptırdık. Bir sıkıntı olmadı çok şükür.