Kızımın süt alerjisi var daha doğrusu test yapılmadı ama doğduğunda kakasında kan olduğu için benim süt ürünleri yememem gerekiyor dendi öyle devam ettim bi daha olmamıstı aşıları yaptırıp geldi 2 saat sonra kanlı kaka yaptı gece tekrar kanlı kaka yaptı ertesi gün düzeldi.başına gelen var mı