[silindi] OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar başvurmadık henüz ancak cıkarsa sanırım hayatımdaki bütüb şanslarmı tek bir sonuçta kullanmış olacağım:)
Alimel OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar her yıl başvuruyoruz 5,6 sene oldu henüz çıkmadı ama ben zaten kızımı vatandaş yaptım en kötü 18 sene sonra greencardlıyız 😄 ama ilk yıl çıkan arkadaşlarım var şans işi biz eşime ayrı bana ayrı başvuruyoruz şans artsın diye bu yıl pasaport şartıda kalkmış 😊