Zyneepemee yok hayır yanlış anlamanızı istemem, özel araç yolculugunu yapıyoruz bayramlarda 12 saat falan şuan otobüse binmem gerekiyor nasıl kolay olur diye sormak istiyorum hep ya özel araca ya da uçağa yönlendirilmişim, sorumun cevabını alamıyorum ben, teşekkür ederim yine de vakit ayırıp yazdığınız için :)