_annee_ MyDarlingSon bence bunlar tartışmaya kapalı şeyler olmalı. Çünkü bazı annelerimiz bizimki az onunki daha çok vs diye üzülüyorlar. Zaten her bebek kendine özgüdür. Canım benim🥰
SeninAnnenBirMelektiYavrm MyDarlingSon internette persentil tabloları var onlara bakabilirsin. Benimki 75 cm
Dondurmalikahve MyDarlingSon 73 cm idi İlyas yolbaş persentil tablosu var ordan bakabilirsiniz. Zaten büyüdükçe değişebiliyor boy mevzusu.