Merhabalar, bebeğim 10 aylık ve 1-2 haftadır kabızlık var 2 günde bir tuvaletini yapıyor ama onuda aglayarak zor bir şekilde. İştahsızlıgıda var anne sütü almıyor mama iciyor. Nasıl kabız oluyor anlamıyorum onuda dogru düzgün icmiyo, bugün tuvaletini yaparken tahriş olmuş sanırım kanamış