bebek-kaya 3 yaşındaki kızıma oda yapıcaz kızlar yatak nasıl almalıyım baza mı montessori yatak mı bilemedim baza alsam ya da karyola ileridede de kullanır diye düşünüyorum ama montessori de kullanır mı ne önerirsiniz
agacsizkoala bebek-kaya ben baza tercih ederdim daha uzun ömürlü olması için , kullananlar daha iyi bilir ama Montessori 6-7 yaşından sonra zorluk olur bence, yada IKEAnın çok güzel çocuk karyolaları oluyor onlarada bakabilirsiniz
Dmt-01 bebek-kaya yaani ileriyi düşününce baza daha mantıklı gibi ama şöyle düşünüyorum ben ilkokula gidiyordum yatagımın kenarları parmaklıklıydı annem yaptırmıştı demekki montesori yatakta olsa en az ilkokula gidene kadar kullanacak benim hatırladığım ilkokul 2.sınıftım sonrasında normal yataga mı geçtim nezaman geçtim bilmiyorum ama montesoride uzun kullanılır diye düşünüyorum sonuçta ölçüsü tek kişilik yatak ölçüsünde olacak
Aysubtin01 bebek-kaya baza uzun ömürlü Montessori güzel duruyor ama kullanımı önemli diye düşünüyorum
Berra01 bebek-kaya çocuğunuz büyümüş artık baza da alabilirsiniz ben bir yaşında montessori almıştım o da tek kişilik yatak boyutunda oda uzun süre kullanılır yani çokda farketmez
bebek-kaya Dmt-01 evet ilerisi için montessoriyi kullanmak istemeyebilir tekrar baza almak zorunda da kalabilirim diye düşünüyorum bir de
bebek-kaya Aysubtin01 genç kız olunca da bazayı kullanır diye düşündüm montessori de ileride istemez mi acaba
Goktugunannesiyim bebek-kaya benimki 1 bucuk yasinda alti cekmeceli falan montessori aldım cok rahatiz bazalar evet ileriye donuk ama bundada bazada rahat rahat birakacagim zamana kadar yatar 10 yasina kadar kullansa o zamana yatagin pertini cikarir zaten boyuyorlar ediyorlar ben o yuzden oyumu montessoriye veriyorum
Sevde123 bebek-kaya benm kızımda 4 yaşında ben montessoriyi beğenip ama alamayanlardanım çnkü kardeş gelirse iki tane bi odaya olmaz diye hiç almaya niyetlenmedim bile. Şmdilik tek kişilik baza aldık yanına da yüksek bi yatak bariyeri ile gayet güvenilir hale getirdik şmdi çok severek uyuyor
OptimusPrime bebek-kaya Montessori var odasında bazen orda bazen yanımda uyuyor 3 yaşında. Güvenli. Sağlam. Ama daha geniş ölçü alın. 90*190 bizim keşke 110 falan alsaydım.
Sevde123 bebek-kaya evet yatağın komple bi tarafı kapanıyor bazaya monte ettiğimiz için baya güvenilir,kızım gün içinde de tepesinde hep tırmanıyo sarkıtıyo kendisini filan şuan için çok memnunuz
bebek-kaya @“AyperisiGokPrensininAnnesii”#p2283468biz de 90 190 almayı düşünüyorduk dar Mı diyorsunuz
Zlm bebek-kaya ben oda yaparsam yere çok yakın montesori alırım çünkü benim kız çok deli yatiyo kesin yataktan düşer ama dusemz diyosaniz normal bı baza alın hem altının depo kısmını kullanırsınız