Sedaliz 32 günlük bebeğim var buara okadar huysuzki gazdan dolayı herşeyi yapıyorum hala aynı , dua edin kızlar bize ,sinirlerim harap oldu
Oldugugibibiri Sedaliz 1 yaşında gazdan dolayı uykudan uyanıp 1 saat ağlayan bebeğim var. Söyleyeceklerim bu kadar.
Asiyedgru Allah yardımcısı olsun bütün annelerin sen kendi yediğin yemeklerde kimyon kullanabilirsin içebilirsin bana faydası olmuştu
Nereleregidem Sedaliz sonrasında da uyumuyor. Bir saat uyursa da ben de kivrilsam diye gözünün içine bakıyorum. Uykusuzluktan beynim ağrıyor ama uyumuyor 😓 Allah size de sabır versin gaz da çok zor bir şey
Akarsu_14 Akarsu_14 kimyon çayı yaptında sende iç en ünemlisi gece yatmadan ünce iç daha faydası olur gece bebeyinede ver
Deletedmom_48 Benim bebeğim 3ay 10günlük halâ gaz sorunu devam ediyor avent biberon kullanıyodum şimdi yeni bir biberon duydum kullanan bi arkadasımdan çokta memnun şimdi eşimi onu almaya gönderdim:)memnun kalırsam bi hafta sonra buraya yazarım biberon değiştrmeyi düşünenlere fikir olur:) her yolu deniyoruz mecbur
Mihriiii Sağlık ocaklarının d vitamini de gaz ve kabızlık yapıyor yazmış arkadaşlar bugün buraya. Bende bırakıcam bakalım işe yarayacak mı? Başka markanın kullanıcam. Sizde kullanıyorsanız aklınızda bulunsun
gamzebozkurt01 Bende biberon degistirdim bizimde çok gaz var daha 45 günlük bebeğin kolik bebekler için ebebek den aldım birazda olsa biberonda fark etirdi ya birde humana kimyonlu rezene kullanıyorum ebebkte yorumları okudum aldım gaz sancısı için sürekli ondan da iciriyorum eskiye nazaran şuan çok hafifledi tabi ben mama veriyorum
Sedaliz Annesiballisiii kolik olunca tedavi degisiyormu bilmiyorumki Çarşamba doktot kontrolü bir sorucam bakalım belki ek önerisi olur
Annesiballisiii Sedaliz koligin bir tedavisi yok 3-4 ay olana kadar sürer benim küçük kızımda kolik en pahalı gaz damlası bile fayda etmedi