Zeyna_ Lcw uyku tulumu denedim geçen sene bir kaç yikama sonrası sıcak tutmuyor maalesef. Memnun kaldığınız başka markalar var mıdır? Incelmeyen sıcak tutan özellikle 2.5 tog
Dondurmalikahve Zeyna_ Sıcak tutmadığını nasıl anladınız? Kullandım hatta 1,6 geçen gece oğlum terledi 🙂 yıkadım da kullandım bu 3. tulum. Owliye bakın onlarda iyi kaliteli sıcak tutar.
Naturall Zeyna_ https://ty.gl/vs1rkq1hys owli de çok iyidir. Ben Antalya’da lcw kullanıyordum o zaman idealdi ama şu an Ardahan’a taşındık çok gelmez yani bizede lcw
Zeyna_ Dondurmalikahve altına pijama giydirmeme rağmen vücudu buz gibiydi ve gece uyanıp üşü üşü diyor söylüyor:)
Zeyna_ Keremy istanbulda yaşıyorum ama bu havalarda değil tam karlı günler için almak istiyorum şimdiden. Ozellikle sabaha karşı çok soğuk oluyor. Geçen sene rahat etmiştik
Metesra Ben owli 0.3 ve 0.5 kullanıyorum, bahar dönemlerinde pijama üstü 0.3, kış dönemlerinde yine pijama üstü 0.5 yeterli geliyor evimiz genelde 22-24 derece arası oluyor. Daha soğuksa tabi yeterli olmayabilir
Zeyna_ Metesra bizimde 22 derece ev sürekli ama 0.5 çok ince degil mi pijama üzerine? Bebeğim buz gibi oluyor resmen :)
Dondurmalikahve Zeyna_ Ben 17-18 derecedeyken giydiriyordum sıcacık oluyordu vücudu demek ki çocuğunuzun vücudu üşümeye daha müsait bilemedim 🙂 owliye bakın dediğim gibi 2.7 tokluk uyku tulumları var bir de onlar patikli oluyordu yanlış hatırlamıyorsam bayağı sıcak tutuyor.
Metesra Zeyna_ tabi şardonlu eşofman tarzı pijama giydiriyorum onun üstüne tulum, ince pijamayla üşürler