Selam hanımlar.
Uzunca bir süredir bakıcı arayışındayım. Bakıcıdan tek beklentim çocuğumla oyun oynaması ve yemek yedirmesi. Ev işi beklemiyorum. Alt değişimi gibi şeyler istemiyorum çünkü evden çalışıyorum. Birkaç kişiyle görüştüm ama evden çalıştığımı duyan vazgeçti. Fiyatlar 7-8 bin bandında, açıkçası bana biraz fazla geldi. Bakıcı arama süreciniz nasıldı? Nerelerle görüştünüz? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?