NurY Akalinbetul_8 sütun yagliysa bebeğe hem yarar hem kilo yapar , çoğu mama genel olarak kilo yapar , ama sütun varsa mamaya asla gerek yok
_annee_ Akalinbetul_8 sütun varsa mama verme. Keşke sütüm olsaydı da mama vermek zorunda kalmasaydım.😞 mama da kötü bir şey değil ama süt varken gerek yok bence.
Dondurmalikahve Akalinbetul_8 Süt varken mamaya gerek yok çok kilo alması da önemli değil 🙂 şöyle süt olmaz veya ayına göre alması gereken kilodan az aldıysa mama başlanır. Anne sütü ile iyi kilo alan bebekler vardır.
yyesilintonu Bebekten bebege değişiyor benim.kizim hem emiyor hem mama yiyor ama kilo alımı çok yüksek değil. Yani mama da bebegin bünyesine bağlı kilo aldiriyo