Yuksel33 gripte antibiyotik kullanilmaz cunku bakteri kokenli degil virus kokenli hastalik keske gecmesini bekleseydiniz bol bol serum fizyolojik uygulasaydiniz.. cunku böyle boyle vucuttaki bakteriler direnc sagliyor henuz cok minik bebeginiz.. bizimki de nezle oldu. sadece serum fizyolojik ile burnunu açtım, terletmemeye ozen gosterdim.bir de atesi 37,5 olunca calpol vrrdim bir krz. duzeldi Allahin izniyle. Daha sonra bana bulasti. ben olunca maske taktim kesiblikle opmedim ve surekli ellerimi yikadim. geri ona bulasmafi vok şükür. eger ki evinizde gripli biri var ve surekli dokunuyorsa ondan dolasiyordur. cunk ugrip tarzi hastaliklar solunum yoluyla bulasiyor usutmekle degil.