Meneksee_9 bende sağıp veriyordum ama sütüm azalmaya başladı sağlık ocağında emmesse kesilecek dediler 20 günlük falandı ozaman,eve gelir gelmez biberonu çıkarttık hayatımızdan çok ağladı istemedi emmeden uyuduğu bile oldu 6 saat ağladı aç olup ememediği icin kaşıkla verip açlığını dindirmeye çalışıp meme teklif ettim ,3gün zorlandık ama başardık slikon uçla emiyor şimdi bazen memeyi alıyor slikonu istemiyor ama emmede zorlandığı İcin ağlıyor tekrar ucu istiyor birazdaha zamanı olduğunu düşünüyorum, mama veriyorsanız biraz zor olur biberon ve meme gitmek önce biberonu unutup memeye alışması lazımmış, memeye alıştıktan sonra biberon verince sıkıntı olmuyormuş ama çok alıştırmayınca meme reddi olmuyormuş öyle dedi ebemiz