Moms22 bebekte lastik izi yapıyor mu aceba ? Oğluma halası almis aynı bezden . Numarası doğru ancak lastikleri çok sıkı geldi bana o yüzden kullanmıyorum . Bez küçük değil normal ancak lastikleri çok fazla hiç beğenmedim rahatsız edeceğini düşünüyorum