Azraadaa geçmiş olsun canım. Öncelikle geçen gün de yazmıştım kaynanan çocuğuna iyi bakıyor madem, ağlama lütfen. Senin moralin düzelmeliki sende iyileşesin. Evet zor bir durum ama sana bir şey olsa o zaman ne yapacaksın. Lütfen karnındaki ve diğer bebeğin için güçlü olmaya çalış. Moralini yüksek tutup iyileşip çıkacağım diye dua et. Ağladıkça vücuda mutsuzluk hormonları salgılanıyor ve vücut etkileniyor. Ben iyiyim , iyi olacağım diye telkinde bulun sürekli. Dualarımızdasın inşallah bebeğinle sağlıklı bir şekilde çıkacaksın hastaneden