Kızlar evlilik yıldönümünüz de neler yapıyorsunuz? Bana fikir verebilecek olan var mı? Nasıl geçiriyorsunuz napıcağımıza karar veremedik dışarda yemek yiyip eve gelmek olacak gibi öyle sıradan olsun istemiyorum bebişte babaannesinde kalacak fikirlere ihtiyaç vaaaar