Feyzus Arkadaşlar 21 gün önce sezeryan doğum yaptım doktor ağrıların olur dedi ama böyle vücut eklem ağrısı karın ağrısı halsizlik oluyor kendimi hep yorgun hissediyorum hiç yaşayan varmı acaba