Tazeanneym devlette memur maaşından biraz fazla alır özelde hastaneden hastaneye değişmekle birlikte ya asgari ücret ya da biraz fazlası. Ben de tıbbi sekreterim. Çalışmadım ama ortalama arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla bu şekilde.Özel hastanede hemşireler bile asgari ücret alıyordu benim staj yaptığım hastanede