-Cedric Oğlum süt alerjiliydi . Kullandık . Yan etkisi olmadı. Diş sürecinde severek kullandığımız bir ürün kendisi . Hatta oğlum alıp bana veriyor süreyim diye
yagizinannesiiiiiiiiii -Cedric oyy kıyamam çok sağolun nasıl veriyordunuz ağzına dökerek mi parmağınıza döküp mu
-Cedric yagizinannesiiiiiiiiii önce ellerimi güzelce yıkıyorum. Parmağım ıslakken işaret parmağımı banıyorum granül sonra üst ve alt dişlere parmağımla güzelce masaj yapar gibi sürüyorum ben . Rahatlıyor bayağı oğlum
Barlas_mom -Cedric oğlum 6 ay 26 günlük altta diş ucu gözükmüş diğer yerlerde şişlik var ve iştahsız mama da içmiyor ek gıda reddediyor dişleri kaşınıyor ağrıyor mu acaba bende bu ürünü alsam eczanede reçetesiz mi satılıyor acaba
-Cedric Barlas_mom muhtemelen ağrıdığı için yemek yemiyordur . Soğuk havuç veya salata eline verin rahatlatır diş etini, tetagilde çok iyi geliyor
Barlas_mom -Cedric Yarın tetagil sorucam eczaneye mutlaka internetten gelmesini bekleyemem sanırım orda yoksa internetten bakarım 🤷🏻♀️ Çok iştahsız resmen 30 cc mama içiyor 5 saatte ancak ve ek gıda asla istemiyor tükürüp duruyor ağlıyor ağzını kapatıyor
-Cedric Barlas_mom diş iştahsızlık yapıyor maalesef . Tetagil sabah öğlen akşam sürün rahatlatır o bayağı bebişiniZi😻
-Cedric Blge1 22 aylık ama 8 aylık olduğu zamandan beri diş süreçlerinde hep kullandım . Halen de dişleri tamamlanmadığı için arada kullanıyorum