Sibel22- Biz çok memnunuz gazını çok rahat çıkarıyor , gaitasını düzenledi , bağırsak sesleri baya azaldı. Biogaia kullandım hiç ama hiç memnun kalmadım .
Sinem74 Sinem74 siz nasıl kullanıyorsunuz süte katıp veriodum ben sagipta ama bu aralar sütüm az sağma ile az çıkıyor oyuzden veremiyorum başka ne yapabilirim