Kızlar aventin biberonunu kullanıyorum yenidoğan başlığında bir sıkıntı yaşamadım ama artık 1+ üstüne geçeyim dedim bebeğim 3 aylık oldu yavaş geliyordu ona ama başlık çektikçe içeri doğru çekiliyor bu sefer bebeğim ememiyor düzeltmek zorunda kalıyorum. Yapabileceğim birşey var mı yoksa yenisini alsam da aynısı mı olur