Merhabalar bebeğim 6 gün sonra 2 aylık olacak ama uyuduğu ve mama yediği zaman dışında hayatta durmuyor sürekli ağlıyor mızırdanıyor gazı var sancısı var ama onlar geçince de aynı artık etrafımda herkes arsız bi kızın var yok şunun çocuğu böyle değil duruyor öyle pusette bu arsız bağırıyor deyip duruyor artık o kadar kötüyüm ki hep böyle olacakmış gibi geliyor ben bile ikna oldum olacam o derece ruh halimi mahvettiler sadece kucakta sakin oluyor oda ben hariç herkesin kucağında bu durumu yaşayan anneler var mı geçiyor mu