Pastoralsenfoni 7 aylık kızım. Anne sütüyle besleniyor. 5 ay 20 günlükken ek gıdaya başladık. Demir takviyesi alıyoruz çok düzenli kullanmamıza rağmen Demir değerleri çok düşük. İçim içimi yiyor. Başına gelen varsa ne oldu, yol nereye varır? Yardımcı olur musunuz?
Ggalparslan Pastoralsenfoni bizimde geçen ayki tahlillerinde çok düşük çıktı ilacını değiştirip dozunu arttırdı doktor yarın tekrar kan vericez bakalım ne olcak bende sürekli emzirdim anne sütü dışında birşey almadı
123456sdsd Pastoralsenfoni bizim de demir, çinko, b12 düşük çıkmıştı 8. Ayda. 1 ay b12 3 ay boyunca da demir ve çinko için ilaç kullandık takviye değil normal ilaçtı. Haftaya tahlil yaptıracağız inşallah düzelmiştir düzelmediyse demir depolarıyla ilgili bir sıkıntı oluyormuş ama öyle bir şey varsa ne yapılıyor bilmiyorum.
123456sdsd Pastoralsenfoni bu arada siz de bir sağlık ocağında tahlil yaptırın belki sizin de düşükse ondan da etkilenir bebek.
Ggalparslan Pastoralsenfoni merhabalar doktor tahlil yapmadı 2 ay sonra yaparız gelişimsel bir sıkıntısı yok ilaçları aynen kullanabilirsiniz dedi ☺️
Pastoralsenfoni Ggalparslan teşekkür ederim. Durumu bana da bildirir misiniz? Ne kadar düşüktü değeri?
Arden_ Benimde oğlum 7 aylık olacak 1 ay önce Demir baktığımızda düşük çıktı değeri doktorumuz Demir damlası verirken portakal suyu ile verin dedi bide yediklerine pekmez de katmaya başladım bir ay sonra tekrar baktıracağız değerlerine
Pastoralsenfoni Arden_ bize pekmez vs söylenmedi yumurtaya başladım kendi insiyatifimle. Ne kadar düşük peki? Doktorunuz nasıl değerlendirdi? Teşekkür ederim cevabınız için🙏🏻
Pastoralsenfoni 123456sdsd ben baktırdım tüm değerlerim normal. Hatta 1 aydır et ağırlıklı besleniyorum. Demir için mikrofer kullanıyorduk ferrum şuruba geçtik 1 aydır. Ama hiç yükselme olmamış. B12 bizim de düşüktü. Bir de 6. 7. Ay arası nerdeyse hiç kilo almamış. 😞
Pastoralsenfoni Ggalparslan gelişimimi de önemli miymiş bu konuda? Bilmiyordum.😊 bebeğinizin kilosu, boyu nasıl?
Ggalparslan Pastoralsenfoni 63 cm 8,400 gr 7 aylık ama düzeltilmiş 5.5 aylık suanda 32 haftada doğmuştu
Pastoralsenfoni Ggalparslan maşallah çok iyi toparlamış. 🙏🏻 Benim kızımda 6.ayında 8450 idi. Bu ay 8600 olmuş. Biz de bugün gideceğiz doktora bakalım bize ne diyecek.