ONAEA yani sesi gelirdi kakasını yaptığın da öyle diyeyim dışarıdan duyulurdu pat diye. Bide cok sık kaka yapardi hep normal derlerdi bana ama iste o zaman ki aklım olsa denemek amaçlı süt ve süt ürünlerini 1 hafta kadar ara verirdim. Dedigm gibi her kakasi dediğiniz şekilde gürültülü olurdu. Suan 7 aylığız asla yoğurt lor tarhana vs hicbisi veremiyorum emziriyorum diyette yapmıyorum umarım 1 yaşında geçer