Arenmomm bize doktorumuz anında vücuda karışan bir asi kıssa dahi kalanı yeter ona demişti.yinede hani tokta olmasın acta olmasın onca para veriyorsun netice öyle getir sarsma sallama hemen emzirme ardından dedi.ama çocuk tukurebilir kusabilir buna da yapicak birsey yok tukereni ağzına geri koyarız kusarsada kusar çocuk bu dedi. Siz bir de içiniz rahat etsin kendi doktorunuza danışın