Annesinin-pasasi Memnun musunuz arkadaşlar bebeğinizde kilo alımına yardımcı oldu mu gaz / kabızlık yaptı mı ?
Mariam Bebelac kabız yapmisti Bebelac golda gectim ondada 1 hafta sancılı geçti mama deisikligigi olsun die ama arada manalarına zeytin yaği koyuyorum karnı yumsasin die şimdi az da olsa 3 günde 1 yapıyor tabi her bebeğe göre değişir