Bebegim suan 8 aylik.sag gozunun biraz ice baktigini farkettim.bununla ilgili dr.gittigimde dr. Yalanci sasilik oldugunu soyledi.burun koku biraz genis ve basik ondan dolayi boyle bir goruntu olusuyor dedi.ama icim cok rahat degil.madem oyle neden diger goz o sekilde gozukmuyor.bu durumu yasayan var mi aranizda?