Ben sadece gece yatmadan önce 90 CC kadar mama veriyordum emzirdikten sonra. Akşama doğru sütüm çok azaldığı için bebeğim huzursuz olup dalamiyordu. Lansinohla veriyordum normalde. Ama farkettim ki memedeki tazyikli süt bitince arka süt için mücadele vermiyor hemen hircinlasiyor. Yani meme reddine doğru gidiyorduk. Beslenme sondası aldım. Göğüs ucuma yapıştırdım beni emerken içiyor içeceğini.
Bir de 1 haftadır günde iki kez emzirdikten sonra sağım yapmaya başladım. Takviye olarak epeydir bu sütleri veriyorum. Bı sıkıntı olmazsa mamayı kestik gibi.
Süt yetersiz gelse idi gün içinde huzurlu olup uyuyabilmesi için bir ana öğünü ayına göre mamayla yapar mayistirir bir öğün mama da yatmadan önce verirdim.
Mama verdikten sonra da azicik da olsa hep emzirdim ben hem göğüs uyarilsin hem ağzı yikansin diye. Bebeğim 2.5 aylık.