Birranneee34 Hanımlar cumartesi gecesini degerlendirdim. Az önce akıntım vardı bende gidip tekrar ovulasyon testi yaptım. Sizce yumurtlama bitmiş mı demek yoksa çatlamış mi demek? Cumartesi olan bugünde tutunur mu ?
visneli_turtam Birranneee34 bugün çatlamış ,cumartesi yumurtlama olmuş zaten değerlendirmişsin ,ama çatladığı günden itibaren 3 gün ilişki gerekiyor ,yani bugünü de değerlendir, hade hayırlısı olsun ,inşallah tutar🙂
HLmom Birranneee34 cumartesi pik yapmış bugunu çarşambayı da değerlendirin inşallah hayırlı güzel haberler alırsınız bende 2. Kızıma ovulasyon ile hamile kaldım regl 7 gün kala öğrendim hamile olduğumu
visneli_turtam Ben 2 bebeğime de öyle hamile kaldım 😀ilk bebeğimde ilk denemde kalmıştım ,ikinciye 2ci denemede