Hayat insanın burnundan gelir mi gelirmis ya hiç mi durmaz bir çocuk herşeye mi ağlar artık eşim bile akşam olsun istemiyorum diyor eve geldim dinlenmek.istiyor doğal olarak . dün onu gezmeye götürdük hayvanat bahçesine hani sıkılmasın diye orda da boş boş ne varsa ağlıyor resmen huy edinmiş eften puften sebeblerle artık deli olacam az kaldi sabaha kadar emer ağlar sabah yine kahvaltı istemez uyku eğitimi 3 kez verdim boş komşular artık diyor sizde noluyor kız bu kadar ağlıyor hani eziyet edersiniz ya öyle bir ağlama ağlamadigi zamanda mizmizlaniyor .benim çok zoruma gidiyor böyle yapması çünkü gerçekten ilgisiz bir anne degilm :((( çok yoruldummmm coookkkk