Merhaba kızlar
Ücretli olarak bi okulda öğretmenliğe başladım. Benim bildiğim nöbet yazılmıyor. Şimdi gördüm ki okulda olmadığım bi zamana nöbet yazmışlar. Var mı böyle bi hakları? Tabi ki ben restimi çektim. Ücretli öğretmenler ders karşılığı ücret alırlar, nöbet görevi de ders görevi olmadığı için nöbete bağlı ek ders ücreti ödenmez. Sizin de bir bilginiz var mı?