Sssdt Kızlar 10 günlüğüz. Yaklaşık 5 gundur genızde hırıltı var serum fızyolojık otrıbebe aspiratör ile temizliyorum anlık fayda ediyor bu durumu yasayan varmı aranızda napıcam nasıl gececk bılmıyorum. Doktor bunları uygulamamı soyledı. Ama faydaası yok
Sudee96 Ahsenkus1 Sssdt Doğru yaptığınıza emin misiniz serum fizyolojikte genzine kaçıyor olanbilir oda hırıltı yapar
Betul-08 Ahsenkus1 değildir tabiki yapılması gerekir damla ile temizlenmezki burun isterseniz doktora sorun
Betul-08 Ahsenkus1 youtubede dr osman gönülalın burun temizleme videosunu izleyin o çok çok güzel anlatıyor