ozomom Arkadaşlar herkese günaydın. Boğazım aşırı iltihap olmuş doktor antibiyotik verdi, kullanmazsan geçmez dedi. Augmentin 1000 mg. Aranızda emzirirken kullanan var mı? Çocuğa bir zararı olur diye korktum
Merveyrkk ozomom mastit için kullandım benim kızıma ishal yaptı ben kestim kullanın ama bebeği de takip edin
PamukPrensesannesii ozomom boğaz agrisi için kullandım. Kızım ishal olunca bıraktım. 3 gün kullandım ama yeterli geldi
ppzeynep NurY Doğum yaptığınızda da kullanmadınız mı? Bunu çok merak ediyorum. 3. doğumumu yaptım. Üçünde de hem hastanede iğne olarak antibiyotik yapıldı hem de 1 hafta kullanmam için hap verildi. Emziriyoruz diye endişeleniyoruz ama daha doğurur doğurmaz kullandırıyorlar. Kafama taktım sonradan.
ppzeynep PamukPrensesannesii Naçizane uyarmak isterim. Antibiyotik yarım bırakılmaz. Tedavi dozunu iyileşseniz bile tamamlamak zorundasınız. Yoksa vücudunuzdaki bakteri o ilaca direnç geliştirip daha güçlü hale gelebilir ki o zaman tedavi güçleşir.
ozomom ppzeynep sezaryen doğumda dikişler iltihap kapmasın diye ben de kullandım 500mg olan bir antibiyotik. Emzirirken daha hiçbir şey içmemiştim parol bile ama şu an aşırı ağrım var yutkunamıyorum resmen. Doktora ısrarla kullanmasam olmaz mı dedim olmaz geçmez dedi. Bide majezik gargara vermiş onda da emzirme döneminde kullanmayın yazıyor 🥴
NurY ppzeynep sezeryan doğumda mecburi kullanılıyor dikişlerin iltihap kapmamasi ve hemen iyilesmesi için , ben o zaman da kullanamamistim antibiyotik alerjim vardı diye
ppzeynep ozomom Dikişsiz normal doğum yaptım onda bile kullanmalısın dediler. Demem o ki bebek doğar doğmaz bile kullanabiliyorsak şu an hasta olduğunuz için kar zarar durumunu düşününce kullanmanız daha uygun görünüyor. Çok geçmiş olsun. Bu arada Augmentin 1000 mg’ı hamileyken kanda enfeksiyon yüzünden kullanmıştım.
ppzeynep NurY Anladım. Normal doğumda da veriyorlar. Dikişsiz doğum yapmama rağmen kullanmamı söylediler.