Eyllkck Kızlar 3 aylık bebeğimin gözü sürekli TV de. Engellemeye calıssamda devâmlı bakmak istiyor. Bi zararı olur mu ya
smsmzyc Eyllkck Bizim evde sürekki kapalıdır tv ben akşam 9 gbi açarım o saatte de kızım uyur. Çok etkilediğini düşünüyorum bebekleri..
Agg0207 Eyllkck bebegimin 8 aylık kontrolünde doktorumuz bebek uyanıkken tv hep kapalı olmalı diye uyardı bizi özellikle siz açmazdanız oda bakmaz