Defneemom 3 ay önce doğum yaptım kırkım çıktıktan bir ay sonra adet oldum bu ay olmadım 5 gün gecikti normal mi normal olmasını temenni ediyorum başka ihtimalleri aklıma getirmek istemiyorum 🙄
Sudee96 Defneemom çok çok normal ilk 1 sene düzensiz olur ben mesela 3.ay 6.ay 8. Ay gibi oldum emziriyiorsanız özellikle. Ha korunma yönetmenin ne oldugu da önemli risk var mı yok mu öyle bilirsiniz
Atlasinannesi96 Defneemom bende ilkini 63. Günde oldum doğumdan sonra, ikincisi 6 gün erken oldu , 3. Günüm geldi olmadı bende korkuyorum çok