Kızım sanırım yerde rahat yatmaya alıştı. Beşiğine koyduğum dakika uyanıp ağlamaya başlıyor. 2 gündür deniyorum sevdiği oyuncakları vs koyuyorum ama nafile. Bulunduğumuz ilde yazın yerde yatıyorduk haliyle soğuklar gelince beşiğinde yatırmak istedim ama hemen uyanıyor öneriniz var mı ? Nasıl alıştırabilirim tekrar ( 15 aylık )