Merhabaka bayanlar sizden kışlık mont icin oneri istiyorum. Bebegim 1 yasinda soguk bir yerde yaşıyoruz. Baya kar yagar yani. Sizce bu sene kış icin astronot tulum mu almaliyim yoksa sisme mont mu bebekler hangisinde rahat eder. Suan henuz yürümüyor.astronot tulumlar sicak tutuyor ama Yürümeye de baslarsa astronot tulumlar rahat Oluyor mu. Hatta kullanipta onereceginiz varsa link atarsaniz cok mutlu olurum. Bazilarinda indirim Var