Kuzeymomss Bir oğlum var, genel olarak yürüteci önermiyorlar ama erkek bebekler için yürüme arkadaşı daha iyi diyorlar. Şok markete geliyor 250 tl diğer yerlerde hep 300 350 tl. Sizce almalı mıyım?
Katun Kuzeymomss 4 aylıkken almıştım zam gelir diye😁oturup oynardı ilk zamanlar önünde,sonrasında tutunup kalkmayı öğrendi onunda 8 9 aylıkken tutup yürüyordu . Şuan 13 aylık hala oynuyor. Be fısher price almıştım çok memnun kaldım yani
Deletedmom_23 Kuzeymomss Biz çok kullandık. Hala oyuncaklarıyla da oynuyor. Ben de şoktan aldım diye hatırlıyorum. Erkenden de yürüdü oğlum
Meltemingo Kuzeymomss ben fisher price zebra olanini almistim indirimdeyken 4 aylikten beri kullaniyor ilk onundeki oyuncaklariyla oynamya basladı muzik falan caldigi icin cok hosuna gidiyordu .. koltuklara tuturanak kalkiyor evet ama belli bye kadar gidebiliyor yurume arkadasini verdgm zaman hem kendi gittgi icin cok hosjna gidiyor oyle yurumek cok mutlu oluyor hemse dengede durmaayi daha cabuk ogreniyor tutunmadan 20 saniye drabliyor bi iki adim atabliyor suan ben memnunum herkezin dusunsesi farkli gerek duymyanlar olablir ama cocuk bagimsiz yurdugu icin mutlu oluyor
Ysgl26 Ben gerek duymuyorum böyle şeylere çocuk koltuğa masaya tutuna tutuna düşe kalka öğrenecek yürümeyi.. etrafımda kimsenin de aldığını görmedim..gereksiz para israfı bu tarz şeyler de yeni çıktı uyku arkadaşı yürüme arkadaşı banyo arkadaşı zart arkadaşı..
Kuzeymomss Ysgl26 herkesin düşüncesi farklı tabi, bende tecrübeli annelerden fikir almak istedim. Teşekkür ederim 🌸
Kuzeymomss EngineerMommm gerçekten mi, ya bende çok duydum iyi oluyor diye ama emin olamadım sormak istedim. Teşekkür ederim 🌸
3310umbozuk Biz kullandik ama şu araba gibi olandan o zamanlarda kızım zaten yürüyordu (erken yürüdü) ben yürüteç de kullandım bir dönem.
Diva Kuzeymomss şuan 11 aylık kendisi ona tutunarak geziyor ben oyuncaklı bir modem almıştım gezmese oyuncaklarıyla oynayıp baya zaman geçire biliyor pilsan marka benimki