Hellomoto biz izmirde yasiyoruz benim kizim su an 19 aylik grcen kış yaklasik 10-12 ay araliginda lcwaikikinin 3.5 tog tulumunu giydirmistim icinde sadece ip askili zibin ile. Terlemiyordu da üsumuyordu da ,ev geceleri 19 derece gibi bisey oluyordu. Simdi ilk defa dun gece e bebekten aldigim 1.5 tog tulumu giydirdim gece 22 derece falandi yine zibinla giydirdim. Birazcik terledi gece. Ama kisin yine 19 larda falan iyi olacagini dusunuyorum. 3.5 tog baya yorgan gibi. 1.5ta normal bir bebek battaniye gibi falan