Kızlar günaydın bebeğim 1 yaşında sezeryan Doğum yaptım sürekli karın ağrısı gaz sıkışması ve şişlik yaşıyorum bir bakıyorum göbeğim dümdüz bir bakıyorum 5 aylık hamile gibi . Sürekli ağrı ishal gaz sancı yaşıyorum bu neyden kaynaklı üşütüyor muyum anlamadım ya