Habibetlppp 7 ayda bizimki de başladı bu şekilde uyanmalara, şimdi 10 aylık hala aynı devam ediyor .Bir türlü düzelmedi gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum ,ama acıkıyor yani belli .gece beslenmesini kesersen gündüz de yemeleri düzelir dediler . bizimki böyle diye sizinki değişmeyecek diye bir şey yok. hepsi farklı her an her anlarını tutmuyor sürekli güncelleniyorlar 🙂Allah kolaylık versin