Busram14 ilk 4 5 Ay sıkıntı yaşadık asla bebek arabasında durmadı kıyamet koptu, ben bebek arabasının temizleyip eve çıakerdım ve bebeğim sakin oldukça bebek arabasına koyup evde gezdik hep ama 😅 hatta 1 2 defa orda uyuttum biraz alışsın diye öyle öyle anca alıştı şu an 10 aylık 2 saat gezeriz sadece uykusu gelince mızlanır emzirirdim koyarım hemen uyr bebek arabasında 💚