Cicianne2372 Merhaba anneler, bugün 3 ay 13 günlük oğlumu sünnet ettirecem deneyimli annelerden tavsiye istiyorum süreç nasıl ilerliyor veya daha kolay ilerlemesi için önereceğiniz bir şey var 😢 çok zor oluyor mu 😢
Selimkemalinannesi Cicianne2372 ben 30 günlükken sümmet ettirdim doktor şöyle demişti ilk 3 aylık sünmet süreci en kolay atlatılandor Sünnet sonrası ertesi güne ağlar huysuz olur vs dedi biz sünmet sonrası keyifle eve döndük inanın hiç bişey anlamadı bile sıfır huzursuzluk Eve geldik bakımını yapıyorsun bitiyor gidiyor Bi calpol al altını değiştirirken emziğe batır ağzına ver biraz yalasın huzurla uyusun Doktor ilk 3 ay en güzel dönem dedi haklıymış iyi ki yaptırmışım
Aslmra80 Cicianne2372 zaten ilk 3 gün çok önemli bir krem veriyorlar 3 saate bir surmen gerekiyor birde calpol verirsen ilk günü atlatırsan sonrası mis bence ilk 4 aydan önce yapılmalı hareketlenmeden
Kayraaaaaa Cicianne2372 hemen ıyılesıyır canım hıc merak etme karton bardak kes koy o bılgesıne kremını batıkonunu hergun uygula üç gün sonrada batıkon banyosu yaptır oturtarak ıkı hafta oldu yaptıralı ıyıkıdr olmuş dıyoruz dolven bermıstı doktor ağrısı olur belkı diye
Haticegndx Cicianne2372 şimdiden geçmiş olsun biz 3 gün önce yaptırdık oğlum 3 buçuk aylık uyuşukluğun etkisi geçince çok ağladı sonra fitil verdik sakinleşti normal yaşantımıza döndük kolay atlatılıyor. Bi numara büyük bez ve bol kıyafet kullanmanı öneririm. Birde doktorumuz çocuğun idrarı çabuk iyileştirir bezini sık sık değiştirme demişti 😇
NilBera Benim oğlumda 4 aylık bugün sünnet olacak hayırlısıyla bizim dr sakinleştirici dormıcum diye bir fitil vereceğini söyledi sizde nasıl olacak çok kafama takıldı
Cicianne2372 NilBera biz az önce yaptırdık şuan iğnenin etkisi devam ediyor uyudu 2 saat sonra ağrı başlar dedi ağrı kesici verecem bakalım bizi nasıl bir gün bekliyor 😢😢 çok ağladı ama bizimki 😢😢
Cicianne2372 Haticegndx bizimde az önce yapıldı sünnet şuan uyuşukluk devam ediyor ama yine. De ağlıyor ya gerçi benim bebeğim genelde ağlayan bir bebekti ama şuan da çok huysuz
Haticegndx Cicianne2372 benim bebeğimde ağlayan bebekti ağrı kesici verdiyse verin hemen etkisini gösterince rahatlıyor
kxbxx Bugün olduk keşke yaptırmasaydım pişman oldum bebeğim o kadar çok ağladı canı yandı ki hayatımın en zor günüydü asla susmadı normalde kolay kolay ağlamaz doktor ağrı kesici verdiyse uyuşukluk geçmeden kullanın mutlaka en ideali bence 6 yaş ve sonrası yaptırmak