Naz42 Ben 3 ay kullandım hiçbir şey yoktu yada gazı olduğu için anlamadım zaten olup olmadığını 5 aylıkken süt ürünleri alerjisi çıktı ondan sonra çocuk çıldırdı ne uyuyo ya duruyo sürekli ıkınıyor ve ağlıyor doktorum bırakmam gerektiğini alerjisi olan bebeklere iyi gelmediğini söyledi ve bırakmıştım onun dışında bize dokunmamıştı.