Oglum_55 merhaba o dönemler de hep öyle oluyor ya bende baybay kullanmıştım sonrasında bağışıklık kazandi… Diş etleri sertleştiği için o aylarda uyumuyor, sonrasında dış çıkacağı için uyumuyor derken 18 ay boyunca zombi gibiydim. D vitamini ocean çok iyi geliyor bu süreçde başka da iyi gelen yok.. denemediğim şey kalmadı çünkü salıncak bile aldım yani yok… 20. Aydayiz en azından uyuyor diyorum ama yine geceleri kalkıyor.. geçecek