Ecemilay
Şimdi 1 aylık olana kadar devam etmen lazım
Gece bebeğin kan şekeri düşer uyuyakalırsın Allah korusun kötü sonuçlar doğurur
Sen 2 saatte bir alarmını kur kucağına al emzirmeye çalış emmezse koy 1 saat sonraya alarm kur
1 aya kadar en fazla 3 saat aç bırak o da mama veriyorum dediğin için ben 1 haftalıkken günde 2 kez mama verirdim mama daha uzun süre tok tutar geç sindirildiği için ama sen yine de alarmını kur derim
Hem bir anne ,hem de hemşire olarak söylüyorum.