Asiyearslan heyecanını anlıyorum.Sen sağ sütünü sütün kokusundan bebek hemen tutuyor.Bunları yaşayan biri olarak söylüyorum.Ömrüm boyunca o ilk kucağıma verdiklerini ve anında beni tutuşunu hiç unutamam.Bebeğim şuan tam sekiz aylık bende hep etkisi var kuzumun bakarken hiç zorsunmuyorum.Benimde üçüncü çocuğum ama babada bende o bir haftayı heralde hiç unutmayacağız.Sütünü sağarken ilk anı getir hep aklına.Resim çektirmiyorlarmı ?Babamız süt verirken tl fonu veriyordu hemşireler çekiyordu sizde yapın.Çok az kaldı siz çok güçlü bir annesiniz.Rabbim sabrımızı deniyor.Allaha emanet olun kuzunuda kucağına al inşlh bol bol kokla.Ben ilk gece beşikte değil göğsümde uyutmuştum yavrumu.😌hasretin en kısa sürede bitecek he o anı hayal et😚